![]() |
Kobe Bryant |
"Innovation is the key to everything. If you come out with a great idea, but the idea lacks substance lacks originality and lacks innovation you're not going to get anywhere," zei de vorig jaar overleden Kobe Bryant tijdens een interview bij de promotie van energiedrank Bodyarmor. Hij had een aandeel in het bedrijf gekocht en zag een groot groeipotentieel in de toekomst.
Zijn basketballcarriere had hem de kans gegeven met grote ondernemers in contact te komen, waaronder Elon Musk. "I asked Elon Musk, how does he learn. And amount of research and the amount of study that he does is unheard of. But he always say that the most important think is imagination. So you can learn anything you want to learn and you study all these things you have in a book, but if you don't have the imagination to take it to another level it doesn't mean anything."
Coca Cola sportdrankmaker Bodyarmor maakte maandag op 1 november bekend dat het de volledige zeggenschap over het bedrijf heeft verworven voor 5,6 miljard dollar, de grootste merkovername van het bedrijf tot nu toe.
Reacties
Een reactie posten